poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Ważna wiadomość .... I poproszę o pomoc ! :))

Seemq ;**

Już dawno nie pisałam postów na blogu ... Powód ? Była na 3 tygodniowym obozie ... z :) I jeszcze 24 sierpnia jadę na tydzień pod namioty... Ale tego wam dziś nie chciałam powiedzieć .... Mam złą wiadomość ! ODCHODZE Z MSP ! Tak odchodzę ... Chcecie powód ?? No dobra .

Odchodzę ponieważ na msp prawie wszystkie moviestar się zmieniły .. Ja ja proszę moich znajomych aby zobaczyli mój film lub art to ignorują to i myślą że jest wszystko Okej ... I po co mi tacy przyjaciele ????? Już i tak mi się nudziło na msp... Przed moim wyjazdem w Fame Magazine zawsze miałam że ktoś mi obejrzał film lub polubił arta a teraz ??? Codziennie patrze czy coś jest a tam ? Sami zobaczcie -,-




I tak mam codziennie -,- . Nie wiedziałam że moviestarplanet tak się zmieni ... Pewnie nikt tego nie będzie czytał więc nie wiem po co robię tego posta .... No dobra jak chcecie mieć ze mną kontak wchodźcie tutaj na bloga ... I chatuj z NAMI !  :))




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Postanowiłam że już nie będe pisała o msp tylko o Asku i moim życiu w realu :)) A oto screen mojego aska :






Tak jak widać mam 170 odpowiedzi , 811 lajków i 1 prezent :))Mój ask nie jest tak popularny :((((  Dobijemy odpowiedzi do 200 i lajków do 1000 ?? Plz :) Jak coś to możecie też polecać swoje aski :) Chętne zobaczę :PP


Kini też macie pomagać :))


A na koniec posta 2 piosenki moje ulubione :)) :










Narq :)))


/ Bryczka :33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz